2019年6月27日 星期四

日劇《我要準時放工》


最近追看的一套名字比較有趣的日劇《我要準時放工》,起初覺得咁都可以製作到一套電視劇,唔係嘛?但睇睇下有幾得意喎,故事講哒述女主角因為以前份工每天OT,終於要捱到入廠,轉工之後每天都可以完成每日task,然後準時收工。昨天已經大結局(原來得10集),最尾一集有幾句精警對白比較深感受。

1. 所謂工作,只會集中係能幹的人身上
當你愈做得野愈能幹,上司會讚你做事有效率well done。不過你唔好以為佢讚你一句,薪金就會增長快升你職。陰謀論咁睇,你愈做得野,更加唔想升你職,升咗你邊個幫我做野呀~ 到頭來咪加你薪少少,加辛就更多。

2. 有時候拼盡全力先會有那份喜悅,但也不值得連命都拼上去吧
其實完成一個job係滿有成功感,但真係不至於做到唔識收工,日做夜做,捱壞身體之如,工作效率只會更低。適當時應該去relax下,做下運動,增加正能量。

3. 勞動階層多多少少都連命都拼上去
其實都係擔心無咗份工,連放過假都驚被人炒,確實可悲。

4. 為工作拼命是為了幸福? 為了保護家人同下屬,只有拼命工作。
真的嗎?你認同嗎?為幸福而工作,唔係應該為幸福而努力解立財務自由嗎?要努力脫離打工生涯,我覺得覺叫做幸福。幸福應該係你可以隨時隨地做自己喜愛的事,跟喜愛的人一起生活

5.  死前大半珍貴時光都奉獻給勞動
呢句相信打梗工嘅最入心,係時候作出改變。


這5句對白完全道出日本人上班一族嘅文化,亦表達到香港嘅文化。最後一句讓我最深感受,所以我同自己講,一定一定要努力實現財自,嘗試攪攪生意,增加第二收入,最終讓第二收入取代第一收入,同時不斷儲資產,努力建立生錢的滾輪,繼而做到可以隨時不用打工都可以生活無憂,希望做自己鐘意做嘅野。

(圖片來源來自《我要準時放工》劇照)

沒有留言:

張貼留言