2019年7月28日 星期日

電競音樂節電玩節2019


好耐都無參觀過類似嘅電玩節,今年既然有電競睇,況且做下research知道一下電競係咩東東,咁就比40大洋去感受一下氣氛。
你睇下Hot Toy條龍
首先講講電玩節,PS4當然個位置係最大啦,有好多試玩嘅場地,有新game推介,VR體驗等等。除左遊戲商,仲有玩具商參展,Hot Toy係最多人排隊買心頭好,條龍真係好誇張,不是你話排就排,要上網登記先有得排隊入去攤位買Hot Toy,佢個marketing strategy 做得好好。

之後再周圍逛逛,到達舞台位置,欣賞Cosplay大賽,過程中發現質素相當高,每隊有主題,還有配音配樂,配合台上主角神情動作,確實睇到我都目定口呆。其實家長應該比多啲年青人將自己所長發揮,唔好淨係讀書讀書讀,我自己就係過來人,讀得書多唔代表搵錢搵得多。

欣賞完之後就到《英雄聯盟》手遊比賽,Samsung全力贊助S10供參賽者使用。比賽中有兩個年輕主持兼旁述負面講解比賽中嘅策略,確實利害。觀眾有年輕人中年人,大家都睇得好肉梗。呢隻game確實利害。

展覽另一個corner位有其他本地自創動漫品牌,雖然人流不多,但可以看到年青人創業嘅成果,小弟給你們10個贊,繼續努力。
《創天綜合同人祭》主要由一個個細小攤位組成一個區域,產品多樣化,有Broad Game、動漫飾物、寫真集相冊等等。

至於現今電競發展到什麼程度呢,我平時都係聽同睇新聞而知道大慨,當我親眼睇到就覺得自己原來知道嘅係皮毛,我覺得被我眼前見到嘅不敢嘩然。第一次入去時間覺得好似睇演唱會,有一個大stage,有一邊係評分席,有幾張好型嘅大頭照,好似明星咁大大張展現黎。


除左大舞台,還有其他攤位活動包括VR體驗、懷舊機鋪、體驗VR無人機等等,最想玩無人機,但太多人排隊,所以放棄。


整體來講,今次展覽好新鮮好多元化,有好多合作機構包括手機、電台、網絡商等等,有好多表演睇,有年青人追夢,專業Cosplay,真係好多姿多彩。睇到電競其實仲有更加多爆炸性增長,因為5G時代來臨,究竟將來會唔會 納入奧運項目,我們拭目以待。

沒有留言:

張貼留言